torstai 13. joulukuuta 2012

Ratsastus 12.12.12

Moikkelis!

Tänään oli aika hieno päivä, eikö? 12.12.12! No mut hei! Ratsastus meillä kuitenkin oli, ja siitä mä nyt teille vähän kerron...

Mulla oli siis Ferrari, joka on siis mun mielestä aivan uskomattoman ihana!! <33 No, ei se ehkä kuitenkaan Amia voita... No mutta taas kerran oli aivan upea poni, oon siis menny sillä monta kertaa aiemminki. Ferrari on toooosi kitti karsinassa, ja myös ratsastaessakin tosi kiltti ja kiva, jokseenkin vähän hidas, että kerää kyllä jonoa perään jos siellä selässä vain istuu tumput suorina. Se on ehkä vähän säikky, mutta jos sieltä nyt sattuu tippumaan niin ei kyllä korkeelta tipu, Ferrari on nimittäin tosi pieni. Ei niin että olisin joskus sieltä tippunut, nimittäin en oo Ferrarilta tippunu vielä kertaakaan. Ada meni Brunolla, ja sitä se oli odottanutki pitkän aikaa, että pääsis taas Bruno-papan rauhalliseen kyytiin. Oli kuulemma ollut ihan kiltti, joskin vähän jääräpäinen, ratsastaessa oikein kiltti. Tunti oli kaikin puolin todella kiva, mentiin siis puomeja.


Bruno, kuva otettu Sukupostista

Ferrari, kuva otettu Poni-Haan nettisivuilta



Niin, ja Adalla oli sitten rästitunti tiistaina, ja se yrittää siitä saada nyt aikaan videopostausta, mä nimittäin pääsin sinne kuvaamaan, ja mulla on rästi perjantaina, ja mä teen siitä sitten videopostauksen ku Ada tulee kuvaamaan. ;))






Kirjoittanut: Nea

4 kommenttia:

  1. Ihan kiva,
    mut välillä olis kiva saada tietää jotain muutaki
    kun minkälaisii ne ponit on...

    VastaaPoista
  2. No en mä tiiä...
    Te ootte muutenki luvannu tehä muitaki
    kun "heppa-postauksia". En sano tätä mitenkään pahalla,
    mut sillon kun teitte tän blogin, teitte sellasii postauksii muustaki kun ratsastuksesta. Sellasta kaipaisin! :))
    Teiänhän blogi tää kuitenkin on...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ei oo ollu oikein aikaa, ku on ollu niin paljon tekemistä ku oli kuitenkin joulu. Mutta te voisitte myös antaa aiheita että esmes mitä vois tehä.

      Poista