sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Ratsastus 19.12.

Moikkelis, koikkelis!

Eli ensinnäkin, nyt siellä ruudun takana on kuitenkin joku joka ihmettelee, että miksi tää postaus tuli vasta nyt. No, minäpä kerron! Adan piti alun perin kirjoitaa tästä, mutta se ei ilmeisesti siihen kyennyt, en oikeen tiie miksi, mutta mä nyt päätin kuitenkin kirjottaa, kun sitä postausta ei ollut vieläkään tullut, ja oli kyllä sen verran kiva tunti, että on kyllä nyt ihan pakko kertoo siitä teille! No, alotetaan.


Eli me mentiin samoilla poneilla kun viimeksikin, eli Ada meni Kultsilla, ja minä Ferrarilla. Oli siis paras tunti koko syksynä. Meillä oli siis jouluratsastus, mikä tarkoittaa sitä, että saamme tehdä melkein mitä vain. Mä kokeilin Ferrarilla pohkeenväistöä, kun mä sitä kerta siellä rastitunnilla olin harjotellutki. Onnistu se ihan hyvin. Niin ja sitten voltteja ja sen semmosta. Tuntia, oli jäljellä jotain kakskyt minuuttii, ja meien ope sano, että: No niin, ja ne jotka haluaa kokeilla mennä ilman satulaa, tulee nyt tähän kaartoon, ja sitten otetaan vaan satulat pois.
Ai että mentiinkö? Vielä kysyt! Tietenkin! Se oli super kivaa, ehkä myös hieman vaikeaa. No joo, onnistuin mä sieltä selästä sitten tippumaanki... Tiididiidi... No joo, tuli mulla peppu kipeeks ja päätä jomotti loppupäivän, mutta ei sen pahempaa. Ferrari oli muten tosi kapee, joten ei mikään ihme että mä tipuin. Sitten sai myös kokeilla laukkaa, mutta mua ei enää kiinnostanu ku oli pää jo sen verran kipee. Ada kuitenkin meni, ja se oli kuulemma tosi kivaa.
Niin joo, ja oltiin vielä lopuksi myöskin peiliä!


Oli kyllä SUPERkiva tunti!!





Kirjoittanut: Nea

4 kommenttia: