maanantai 17. joulukuuta 2012

Vähän, mutta kuitenkin paljon...

Morjensta kaikki lukijat!

Mä oon täällä nyt ihan fiiliksissä, sen takia, että tätä blogia on katsottu jo yli 500 kertaa!! Vaikka se on oikeasti aika vähän, niin mä oon silti siitä aika ylpeä, ja me halutaan Adan kanssa kiittää teitä kaikkia toooooosi toooosi paljon! <33 Kiitos kaikille! Lukijoita on kuitenkin tällä hetkellä vain kolme, joten jos yhtään innostaa, niin painakaa sitä yhtä nappulaa, ja saatte ylitsevuotavat kiitokset! 

Mutta hei, nyt tosi tärkeetä asiaa!
Mulla ja Adalla oli viime viikolla rästit. Eli siis jos oot pois ratsastustunnilta, saat siitä korvaavan tunnin jonain muuna päivänä jossain toisessa ryhmässä. Sitä sanotaan rästitunniksi. En tiie tajusko teistä kukaan mitä tarkotin, mutta en mä nyt paremmin osaa selittää. Adalla oli kuitenkin tiistaina, ja mulla oli perjantaina. Niistä olis tarkotus saada aikaan videopostauksia, kun kerrankin saatiin kuvaajat paikalle. No, niissä nyt on jo jonkin aikaa kestänyt ja syyt siihen ovat: Ada tarvitsee mun konetta lainaan, koska se ei osaa käyttää kunnolla iMovieta ja se muutenkin vähän vammaa, ja mulla on se ongelma, että osa sitä mun ostausta, on Adan kamerassa, joten tarvitsis nyt järkkää semmonen päivä että Ada vois tulla meille, ja nyt semmonen on TATTADAA löytynyt. Se on huomenna, joten huomiselle voitte sitten odottaa muutamaa videopostausta!



Iso kiitos jos luitte! <33





Kirjoittanut: Nea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti